fredag 29 juni 2012

6 st avramlingar :P

Kom just på att jag har ramlat av 6 st ggr :D och för typ 1-2 år sen var jag as bra på att hålla mig kvar :') men mina avramlingar är:
----------------------------------------------------------------------------
Ivory,jag tävlade med han och han gör sin ior och jag flyger av
--------------------------------------------------------------------------
Pluto,Vi har voltige,det var första gången jag skulle ha det,och jag skulle just hoppa upp i trav men när jag väl är uppe så skumpar jag ner på andra sidan :'D
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pluto,jag skumpar nästan av igen men håller allt vad jag kan i Voltigegjorde men den glider ner under magen så då ramlar jag av igen
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pamir,vi är på uteritt och jag är barbacka och han sätter ner huvvet för att äta gräs och då åker jag med fast landar på fötter
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pamir,Uteritt barbacka han sätter ner huvet och jag åker ner och han drar typ undan huvvet och då far jag magplask på stenar
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pamir,Jag ska komma på en 5 och enhalva och han snubblar över hindret och drar ner huvvet och då har man inte långa tyglar precis så då flyger jag in i sargen och får ont i ryggen 1 vecka
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Min snygga avramling från ior får avsluta inlägget  C:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar